خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

اندر احوالات قیمت نان

**نان لواش**

قیمت قبل :130 تومان وجه رایج جمهوری اسلامی


دولت تدبیر و امید : با یک شیب ملایم، نان 30 درصد گران شد!

مجتبی خسروتاج معاون بازرگانی داخلی و قائم‌مقام وزیر : قیمت نان اصلاح شد!!

نان لواش پس از افزایش قیمت : 200 تومان وجه رایج جمهوری اسلامی


من فکر کنم دوستان اتاق فرمان دولت معنی عبارت "اصلاح شد" رو نمیدونن

یا اینکه تو دهات ما، بهمون معنی "اصلاح" رو اشتباه گفتن

یا حتی اصلا باید خدارو شکر کنیم که قیمت نون رو "گران" نکردن


یا ما "درصد" رو درست حساب نمیکنیم

یا "درصد" داره مسخره بازی در میاره

یا دولت تدبیر و امید نتونسته ریاضی هاشو پاس کنه

یا دولت تدبیر و امید بلد نیست "درصد" بگیره

یا دولت تدبیر و امید داره شوخی میکنه

یا ما بی سوادیم، پس بریم به جهنم


نظرات 1 + ارسال نظر
دخترشرقی یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 18:41

اینجا ایران است
دیاری که چنین جوانان پرشور و خلاقی را در دامن خود پرورش میدهد...
متنتون واقعا زیبا و درخور یکتا سرزمینمون بود.
راجبه اولی هم دولت تدبیر وامید نظر بدن بیشتر قانع میشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد