خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

اختتامیه مسابقه نقاشی شور حسینی

 سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

اختتامیه مسابقه نقاشی شور حسینی اینجا کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 77


نظرات 4 + ارسال نظر

سلام علیکم
این کار ارزشمند جناب آقای جوانمرد را به فال نیک می گیریم امیدوارم ادامه دار باشد
خنده های این نوگلان برای ما ارزش فراوان دارد این نوگلان آینده سازان این مرز و بوم خواهند بود
مهندس همایون ازاینکه همواره در همه جا حضور فعال دارید تشکر می کنم (گل قرمز هدیه به شما)

پارسافر شنبه 13 دی 1393 ساعت 22:58 http://sher6093.persianblog.ir

سلام وسپاس از لطف شما برادر گرامی
از تماشای تصاویر به این زیبایی لذت بردیم.باز هم سپاس

مرضیه یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 23:45

همگی پیروز و موفق باشید....
آهنگ وب هم از همیشه قشنگ تره...

خدارو شکرررررر که یکی با من در خصوص این موزیک هم عقیده بود ^_^

سلام با مطلب جدید بروز هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد